Jeśli jeszcze nie kontakowałeś(aś) się z Nami, zadzwoń. Na początek opisz swój problem. Nie ponosisz kosztów diagnozy i rozmowy telefonicznej. Bez wychodzenia z domu. Codziennie od 10:00 do 21:00.
Bardzo dobry program po prostu super. Komputer mi bardzo mulił,zawieszał się ,system bardzo wolno ładował się ,strony internetowe ładowały się bardzo wolno aż ..szlak trafiał. Kontaktowałem się z Serwisem Dell tam mi powiedzieli,że muszę zrobić reinstalację systemu ponieważ dysk jest zanieczyszczony, już byłem gotowy wykonać tą operację ale wiadomo później nie cierpię wgrywania tego co miałem zainstalowane. Jak mi się udało trafić na " Odkurzacz " chyba przez szukanie czegoś w internecie. Po zainstalowaniu i czyszczeniu wyrzucił mi z dysku 5,78 GB śmieci. komputer zaczął działać normalnie nie widzę problemów jakie występowały. Przyznałem się w Serwisie Della, że zainstalowałem ten program myślałem,że będą kłopoty ponieważ komputer jest na gwarancji ale nie mieli żadnych uwag nawet gdy im podałem nazwę programu to powiedzieli,że nie słyszeli o takim programie - / no nie musieli / Korzystam z Kerish Doctor także jest bardzo pomocny ale nie czyści dysku a ten program jest WŁAŚNIE SUPER !
Szczerze :) jestem pod ogromnym pozytywnym wrażeniem wykonanej usługi naprawy dwóch komputerów oraz fachowej wiedzy i umiejętności Pana Macieja. Bardzo szybko, sprawnie i tanio wykonana usługa. Polecam z całego serca.
Bardzo serdecznie dziękuję Panu Maciejowi za pomoc i profesjonalną usługę. Wszystko sprawnie i szybko. Polecam każdemu ze spokojem możecie oddać Wasz komputer w ręce Pana Maciej.
Dziękuje Panu Maciejowi Opalińskiemu za pomoc w usunięcia usterki bardzo profesjonalna obsługa klienta.Jestem bardzo zadowolony z tak świadczonej usługi.
Program używany przeze mnie od wielu lat, przez cały ten czas usunął tony niepotrzebnych plików - śmieci. Nigdy po jego użyciu nie pojawił się jakikolwiek problem. Wyrazy uznania dla twórcy-( ów ) programu, kilka razy przekazałem datek ze zwykłej wdzięczności. Pozdrawiam.
Sprawnie i spokojnie rozwiazano mój problem (z brakiem dżwięku) w komputerze stacjonarnym )))) Miejscowi fachowcy proponowali format (dla mnie w tym momencie , nie do zaakceptowania... Jestem zachwycona i bardzo , bardzo wdzięczna ))) Pozdrawiam ))) Ps jestem w archaicznym wieku i noga komputerowa ;)
Program doskonały. Używam go już kilka dobrych lat na wielu komputerach. Ostatnio miałem okazję korzystać z pomocy on-line. W sytuacji pozornie beznadziejnej otrzymałem natychmiastową, kompetentną, wartościową, życzliwą, bezinteresowną pomoc od samego Twórcy programu. Wielkie dzięki, wyrazy wdzięczności i szacunku! Ryszard
Microsoft nie oferuje pomocy zdalnej do innych aplikacji niż swoje np.: Windows, Office. Poza tym, usługa płatna z góry i prawdopodobnie w całości po angielsku. Microsoft nie odpowiada za inne aplikacje niż swoje i nie oferuje naprawy komputerów. Tym bardziej odzyskiwania danych czy optymalizacji, czyszczenia, usuwania wirusów.
Trudno się dodzwonić, próbowałem ja i córka. Może dlatego, że dzwoniłem o 7. Oddzwonili dopiero po 10-tej. Niby serwis jest do 24 ale według mnie serwis powinien być bardziej od rana niż do ciemnej nocy. Ale to moje zdanie. Z serwisu jeszcze nie korzystałem, udzielili porady. Poza godzinami wydaje się być na plus.
Bardzo fachowa pomoc, na szóstkę z plusem Komputer pracuje o wiele szybciej. Zbędne reklamy nie wyświetlają się przy każdym wejściu na daną stronę internetową. A ceny jak za takie rozwiązania są wyjątkowo niskie. W serwisie to by się zabuliło.
Komputer nie chce wystartować (czarny monitor). Dzwonię do ""pomocnej myszki". Krótka rozmowa, porada i wszystko OK. Pytam o konto, chcę zapłacić, bo jak dla mnie robota wykonana. Usłyszałem, że nie trzeba płacić. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i polecam wszystkim.
Oddając komputer/laptop do serwisu, nie ma Pan kontroli nad tym, czy serwisant nie przejrzy Panu całego komputera a przy tym czegoś nie skopiuje. Przy pomocy zdalnej za pomocą programu TeamViewer, wszystko to, co jest wykonywane na ekranie, Pan też widzi.
Jeśli ma Pan obawy, to proponuję najpierw skopiować newralgiczne dane na inny dysk lub po prostu ukryć je z pulpitu, moich dokumentów. Ale przede wszystkim nie obawiać się tylko przekonać osobiście, że zdalna pomoc jest bezpieczna i chroni prywatność.
Pare dni temu miałam szczęście oddając mój komputer w sprawne (!), zdalne łapki Pomocnej Myszki. Otrzymałam dokładnie taką pomoc jaka była mi potrzebna, na co nie miałabym szans gdyby pan Maciej nie oferował usług na odległość, ponieważ mieszkam mieszkam na zapadłej prowincji, oddalona od najbliższego serwisu „lata świetlne“. Przez te kilka dni miałam już możliwość dokładnie sprawdzić jak sie mój komputer teraz zachowuje i jestem naprawde szczęśliwa, że znowu mogę pracować (pracuje też zdalnie)nie używając przy tym słów niecenzuralnych. Dziekuje i polecam!
Tez jestem informatykiem - nie potrzebuje waszej uslugi.
Jesli ktos wam nie zapłaci po zrobieniu co ma być ?? To co wtedy robicie ja bym sie troche bal u mnie na firmie tak robic ktos musi pokazac kase na stol i robisz i jak ok to zabierasz kase ale od40-80 funtow ja dostaje a nie 5 jak wy , a musicie pamietac ze ludzie moga tak z kazdego kraju zrobic . - Co wtedy poczynacie , dzwonicie na Policje?
Do Klientów podchodzimy uczciwie i tego samego oczekujemy. To nie trudne, jeśli przekaz jest jasny i przejrzysty. Nie stosujemy "trików" cenowych typu "kwota netto", "opłata manipulacyjna", czy cokolwiek innego "popularnego" wśród pseudo "sprzedawcuf" (pisownia zmieniona celowo).
Tą drogą chciałem uprzejmie podziękować Panu Maciejowi Opalińskiemu z firmy "PomocnaMyszka" za szybką i bardzo skuteczną zdalną naprawę oprogramowania mojego komputera.
Ze spokojem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić fachowe usługi komputerowe, wykonywane zdalnie (i pewnie nie tylko?) przez wspomnianą Firmę, będącą swego rodzaju pogotowiem komputerowym. firmę "PomocnaMyszka
W końcu udało się rozwiązać problem braku dźwięku w moim komputerze. Usługa w pełni profesjonalna a co najważniejsze skuteczna. Jestem bardzo zadowolony.
Poprzez program Pomocna Myszka Pan Maciej Opaliński szybko i sprawnie pomógł pozbyć się problemu i zdalnie naprawił działanie programu komputera. Jestem bardzo zadowolony, bo bez wychodzenia z domu i w kilka minut problem został naprawiony, i mogę bezpiecznie i bez problemu korzystać z komputera. Pozdrawiam .
Komentarze
Program czasami trochę wariuje ale ogólnie jest ok.
Polecam każdemu ze spokojem możecie oddać Wasz komputer w ręce Pana Maciej.
Jestem zachwycona i bardzo , bardzo wdzięczna )))
Pozdrawiam )))
Ps jestem w archaicznym wieku i noga komputerowa ;)
Pozdawiam
Zbigniew
Przy pomocy zdalnej za pomocą programu TeamViewer, wszystko to, co jest wykonywane na ekranie, Pan też widzi.
Jeśli ma Pan obawy, to proponuję najpierw skopiować newralgiczne dane na inny dysk lub po prostu ukryć je z pulpitu, moich dokumentów.
Ale przede wszystkim nie obawiać się tylko przekonać osobiście, że zdalna pomoc jest bezpieczna i chroni prywatność.
Jesli ktos wam nie zapłaci po zrobieniu co ma być ?? To co wtedy robicie ja bym sie troche bal u mnie na firmie tak robic ktos musi pokazac kase na stol i robisz i jak ok to zabierasz kase ale od40-80 funtow ja dostaje a nie 5 jak wy , a musicie pamietac ze ludzie moga tak z kazdego kraju zrobic . - Co wtedy poczynacie , dzwonicie na Policje?
Ze spokojem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić fachowe
usługi komputerowe, wykonywane zdalnie (i pewnie nie tylko?) przez wspomnianą Firmę, będącą swego rodzaju pogotowiem komputerowym.
firmę "PomocnaMyszka