Pobierz aplikację do zdalnej pomocy i uruchom aby rozpocząć naprawę

 Jeśli jeszcze nie kontakowałeś(aś) się z Nami, zadzwoń.
Na początek opisz swój problem.
Nie ponosisz kosztów diagnozy i rozmowy telefonicznej.
Bez wychodzenia z domu. Codziennie od 10:00 do 21:00.

791 - 622 - 740
Pomocna Myszka
 x 
0 szt. Twój koszyk jest pusty.

Podczas gdy praktycznie każdy z Nas posiada, wraz z komputerem, dostęp do Internetu, istnieją rozwiązania umożliwiające bezpieczne oglądanie przez Internet tego, co widzisz na monitorze swojego komputera, przy jednoczesnym sterowaniu myszką i klawiaturą. Pomoc odbywa się za pośrednictwem połączenia internetowego, stąd nazwa pomoc zdalna, znana też, jako zdalne połączenie.

Jeśli masz problem z komputerem, najpierw skontaktuj się z Nami. Analiza problemu i diagnoza jest bezpłatna. Nie obawiaj się także o koszty połączenia telefonicznego - oddzwaniamy. Możesz też opisać problem przez formularz kontaktowy dostępny całą dobę. Dopiero po pomyślnej diagnozie, możesz zgodzić się na rozpoczęcie naprawy przez Internet.

Opłacenia zamówienia dokonasz po pomyślnym przeprowadzeniu pomocy komputerowej.

Bezpośrednie przeprowadzenie naprawy i pomocy na Twoim komputerze, wymaga odpowiedniego oprogramowania, które umożliwi bezpieczne i jednorazowe połączenie z komputerem. Nasze usługi realizowane są za pośrednictwem znanej aplikacji TeamViewer.

UWAGA: Proszę nie pobierać aplikacji z oficjalnej strony TeamViewer w najnowszej wersji 13-tej, gdyż nie jest kompatybilna z Naszymi usługami. Wymagamy wersji 12-tej lub starszej, dostępnej pod adresem: www.start.pomocnamyszka.pl

 

 

Jako Klient, potrzebujesz pobrać na swój komputer wyżej wymieniony program, w celu uruchomienia. Pomocne jest także bezpośrednie połączenie telefoniczne w celu bieżącej rozmowy w trakcie naprawy.

Aby doszło do jednorazowego połączenia Informatyka z Twoim komputerem, wymagany jest przede wszystkim dostęp do Internetu oraz podanie klucza dostępu, wygenerowanego jednorazowo przez aplikację TeamViewer. Zdalne połączenie jest bezpieczne i może być przerwane w dowolnej chwili zarówno po stronie Klienta jak i po stronie Informatyka, który skończył naprawiać problem. Należy jednak zapewnić prawidłowe źródło zasilania.

Pobierz aplikację do zdalnej pomocy klikając na adres: www.start.pomocnamyszka.pl

 

 

bezpłatna diagnoza, zadzwoń
791 - 622 - 740
serwis od 10:00 do 21:00

 

Zobacz też "Zalety i wady pomocy zdalnej"

Pobierz "Czym jest pomoc zdalna?"