Pomyślnie przeprowadzone zamówienie powinno odbyć się według poniższych kroków:
- Skontaktuj się telefonicznie lub przez formularz kontaktowy, aby ustalić, czy naprawa jest możliwa. Opisz problem, abyśmy dobrali usługi ze sklepu do Twojego zamówienia. Ustalimy preferowany termin i koszt naprawy. Pozostaw swój numer telefonu, abyśmy mogli do Ciebie oddzwonić.
- Przygotuj się pobierając program TeamViewer w wersji 12-tej lub starszej, wymagany do bezpiecznej komunikacji z Twoim komputerem: https://pomocnamyszka.pl/download/PomocnaMyszka-idcvtdppbe.exe
- Oddzwonimy do Ciebie, będziemy potrzebowali podania klucza, wygenerowanego do jednorazowego połączenia z Twoim komputerem, za pomocą w/w aplikacji i przystąpimy do naprawy. Bez obaw, wszystko to, co robimy, widzisz na swoim komputerze.
- Po pomyślnej naprawie, wystawiamy fakturę elektroniczną na Twoje dane, tj.: adres poczty elektronicznej (e-mail), imię, nazwisko, kod pocztowy miasta.
- Opłacenia dokonasz po otrzymaniu faktury i nr konta na Twój adres e-mail. Płatność może być zrealizowana za pośrednictwem bezpiecznego systemu obsługi najpopularniejszych banków internetowych (BLIK, Przelewy24) – zapytaj o taki sposób płatności. Jeśli nie posiadasz konta w banku, możesz skorzystać z przekazu pocztowego lub karty zdrapki (PaySafeCard). Na opłacenie wykonanej usługi masz 7 dni. Po przekroczeniu terminu, kontaktujemy się w celu wyjaśnienia opóźnienia. Nieopłacenie wykonanej usługi spowoduje konsekwencje windykacyjne.
Uruchomienie programu TeamViewer:
- Pobierz program TeamViewer w wersji 12-tej lub starszej, wymagany do bezpiecznego połączenia zdalnego z Twoim komputerem. Kliknij poniżej, aby go pobrać:
2. Przejdź do miejsca, gdzie program został pobrany (najczęściej Pulpit lub katalog Pobrane). Kliknij dwukrotnie na ikonę programu "TeamViewerQS", aby go uruchomić:
3. Podaj przez telefon wygenerowane numery "Twoje ID" i "Hasło". Hasło zmienia się przy każdym nowym połączeniu: