<--

 

Kliknij "Zaczynamy" i pobierz program TeamViewer.

 

Jeśli jeszcze nie kontakowałeś(aś) się z Nami, zadzwoń.
Na początek opisz swój problem.
Nie ponosisz kosztów diagnozy i rozmowy telefonicznej.
Bez wychodzenia z domu. Codziennie od 8:00 do 24:00.

791 - 622 - 740
Pomocna Myszka
 x 
0 szt. Twój koszyk jest pusty.

Komentarze  

0 # Ryszard 2017-04-19 21:51
Program doskonały. Używam go już kilka dobrych lat na wielu komputerach. Ostatnio miałem okazję korzystać z pomocy on-line. W sytuacji pozornie beznadziejnej otrzymałem natychmiastową, kompetentną, wartościową, życzliwą, bezinteresowną pomoc od samego Twórcy programu. Wielkie dzięki, wyrazy wdzięczności i szacunku! Ryszard
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Zdzisław Wawrzacz 2017-03-20 23:21
Microsoft oferuje obsługę całościową za 250 PLN przez cały rok. Czyli nasuwa się refleksja gdzie lepiej i pewniej.
Pozdawiam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # _PomocnaMyszka 2017-03-22 12:40
Microsoft nie oferuje pomocy zdalnej do innych aplikacji niż swoje np.: Windows, Office. Poza tym, usługa płatna z góry i prawdopodobnie w całości po angielsku. Microsoft nie odpowiada za inne aplikacje niż swoje i nie oferuje naprawy komputerów. Tym bardziej odzyskiwania danych czy optymalizacji, czyszczenia, usuwania wirusów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Zbyszek 2017-03-19 11:21
Trudno się dodzwonić, próbowałem ja i córka. Może dlatego, że dzwoniłem o 7. Oddzwonili dopiero po 10-tej. Niby serwis jest do 24 ale według mnie serwis powinien być bardziej od rana niż do ciemnej nocy. Ale to moje zdanie. Z serwisu jeszcze nie korzystałem, udzielili porady. Poza godzinami wydaje się być na plus.

Zbigniew
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Kasia 2017-03-19 10:05
Bardzo polecam, bez wychodzenia z domu, bez oddawania komputera, szybko, sprawnie naprawiony komputer - tzn system , ale na jedno wychodzi. Polecam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Lyra 2017-03-14 22:36
Bardzo fachowa pomoc, na szóstkę z plusem :-) Komputer pracuje o wiele szybciej. Zbędne reklamy nie wyświetlają się przy każdym wejściu na daną stronę internetową. A ceny jak za takie rozwiązania są wyjątkowo niskie. W serwisie to by się zabuliło.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Ryszard 2017-02-24 11:57
Komputer nie chce wystartować (czarny monitor). Dzwonię do ""pomocnej myszki". Krótka rozmowa, porada i wszystko OK. Pytam o konto, chcę zapłacić, bo jak dla mnie robota wykonana. Usłyszałem, że nie trzeba płacić. Jeszcze raz serdecznie dziękuję i polecam wszystkim.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # #Dariusz 2017-02-16 16:12
Jestem zadowolony .... Polecam wszystkim.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-2 # Piotr 2017-02-15 16:35
Problem polega na tym, że instalując to oprogramowanie uzyskujecie dostęp do całego kompa. To za dużo. Pliki, zdjęcia, ect....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # _PomocnaMyszka 2017-02-15 16:56
Oddając komputer/laptop do serwisu, nie ma Pan kontroli nad tym, czy serwisant nie przejrzy Panu całego komputera a przy tym czegoś nie skopiuje.
Przy pomocy zdalnej za pomocą programu TeamViewer, wszystko to, co jest wykonywane na ekranie, Pan też widzi.

Jeśli ma Pan obawy, to proponuję najpierw skopiować newralgiczne dane na inny dysk lub po prostu ukryć je z pulpitu, moich dokumentów.
Ale przede wszystkim nie obawiać się tylko przekonać osobiście, że zdalna pomoc jest bezpieczna i chroni prywatność.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Jowka 2017-02-06 15:53
Pare dni temu miałam szczęście oddając mój komputer w sprawne (!), zdalne łapki Pomocnej Myszki. Otrzymałam dokładnie taką pomoc jaka była mi potrzebna, na co nie miałabym szans gdyby pan Maciej nie oferował usług na odległość, ponieważ mieszkam mieszkam na zapadłej prowincji, oddalona od najbliższego serwisu „lata świetlne“. Przez te kilka dni miałam już możliwość dokładnie sprawdzić jak sie mój komputer teraz zachowuje i jestem naprawde szczęśliwa, że znowu mogę pracować (pracuje też zdalnie)nie używając przy tym słów niecenzuralnych. Dziekuje i polecam!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-1 # daleki 2017-02-05 19:14
Dobra robota!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
-2 # Kamil 2017-01-29 11:32
Tez jestem informatykiem - nie potrzebuje waszej uslugi.

Jesli ktos wam nie zapłaci po zrobieniu co ma być ?? To co wtedy robicie ja bym sie troche bal u mnie na firmie tak robic ktos musi pokazac kase na stol i robisz i jak ok to zabierasz kase ale od40-80 funtow ja dostaje a nie 5 jak wy , a musicie pamietac ze ludzie moga tak z kazdego kraju zrobic . - Co wtedy poczynacie , dzwonicie na Policje?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # _PomocnaMyszka 2017-03-19 11:14
Do Klientów podchodzimy uczciwie i tego samego oczekujemy. To nie trudne, jeśli przekaz jest jasny i przejrzysty. Nie stosujemy "trików" cenowych typu "kwota netto", "opłata manipulacyjna", czy cokolwiek innego "popularnego" wśród pseudo "sprzedawcuf" (pisownia zmieniona celowo).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 # Karol 2017-01-24 21:33
Ciekawy pomysł na rozwiązywanie problemów -:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Andrzej 2017-01-22 14:55
Tą drogą chciałem uprzejmie podziękować Panu Maciejowi Opalińskiemu z firmy "PomocnaMyszka" za szybką i bardzo skuteczną zdalną naprawę oprogramowania mojego komputera.

Ze spokojem i pełną odpowiedzialnością mogę polecić fachowe
usługi komputerowe, wykonywane zdalnie (i pewnie nie tylko?) przez wspomnianą Firmę, będącą swego rodzaju pogotowiem komputerowym.
firmę "PomocnaMyszka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # mochris 2017-01-07 13:54
W końcu udało się rozwiązać problem braku dźwięku w moim komputerze. Usługa w pełni profesjonalna a co najważniejsze skuteczna. Jestem bardzo zadowolony.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Bogusław 2017-01-07 11:21
Poprzez program Pomocna Myszka Pan Maciej Opaliński szybko i sprawnie pomógł pozbyć się problemu i zdalnie naprawił działanie programu komputera. Jestem bardzo zadowolony, bo bez wychodzenia z domu i w kilka minut problem został naprawiony, i mogę bezpiecznie i bez problemu korzystać z komputera. Pozdrawiam .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Piotr 2016-10-19 19:45
W końcu mogłem rozwiązać problem z antywirusem bez mozolnego szukania po serwisach komputerowych. Jestem zadowolony.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież