<--

 

Kliknij "Zaczynamy" i pobierz program TeamViewer.

 

Jeśli jeszcze nie kontakowałeś(aś) się z Nami, zadzwoń.
Na początek opisz swój problem.
Nie ponosisz kosztów diagnozy i rozmowy telefonicznej.
Bez wychodzenia z domu. Codziennie od 8:00 do 24:00.

791 - 622 - 740
Pomocna Myszka
 x 
0 szt. Twój koszyk jest pusty.

Pomyślnie przeprowadzone zamówienie powinno odbyć się według poniższych kroków:

  1. Skontaktuj się telefonicznie lub przez formularz kontaktowy, aby ustalić, czy naprawa jest możliwa. Opisz problem, abyśmy dobrali usługi ze sklepu do Twojego zamówienia. Ustalimy preferowany termin i koszt naprawy. Pozostaw swój numer telefonu, abyśmy mogli do Ciebie oddzwonić.
  2. Przygotuj się pobierając program TeamViewer wymagany do bezpiecznej komunikacji z Twoim komputerem: https://pomocnamyszka.pl/download/PomocnaMyszka-idcvtdppbe.exe
  3. Oddzwonimy do Ciebie, będziemy potrzebowali podania klucza, wygenerowanego do jednorazowego połączenia z Twoim komputerem, za pomocą w/w aplikacji i przystąpimy do naprawy. Bez obaw, wszystko to, co robimy, widzisz na swoim komputerze.
  4. Po pomyślnej naprawie, wystawiamy fakturę elektroniczną na Twoje dane, tj.: adres poczty elektronicznej (e-mail), imię, nazwisko, kod pocztowy miasta.
  5. Opłacenia dokonasz po otrzymaniu faktury i nr konta na Twój adres e-mail. Płatność może być zrealizowana za pośrednictwem bezpiecznego systemu obsługi najpopularniejszych banków internetowych (BLIK, Przelewy24) – zapytaj o taki sposób płatności. Jeśli nie posiadasz konta w banku, możesz skorzystać z przekazu pocztowego lub karty zdrapki (PaySafeCard). Na opłacenie wykonanej usługi masz 7 dni.

Uruchomienie programu TeamViewer:

  1. Pobierz program TeamViewer wymagany do bezpiecznego połączenia zdalnego z Twoim komputerem. Kliknij poniżej, aby go pobrać:

teamviewer

2. Przejdź do miejsca, gdzie program został pobrany (najczęściej Pulpit lub katalog Pobrane). Kliknij dwukrotnie na ikonę programu "TeamViewerQS", aby go uruchomić:

instrukcja e1

3. Podaj przez telefon wygenerowane numery "Twoje ID" i "Hasło". Hasło zmienia się przy każdym nowym połączeniu:

instrukcja e2

bezpłatna diagnoza, zadzwoń
791 - 622 - 740
serwis od 8:00 do 24:00

 

Zobacz też "Zalety i wady pomocy zdalnej"

Pobierz "Jak korzystać z usług?"